ویدئو | واکنش ترامپ به اعلام جایزه نوبل ویدئو | اولین نماز جمعه در نوار غزه پس از آتش‌بس ویدئو | راهپیمایی بشارت نصر در تهران اینفوگرافی| فرهنگ آپارتمان‌نشینی اینفوگرافی| نشانه‌های هشدار دهنده نارسایی کبدی ویدئو | جزئیات سی و دومین اجلاسیه سراسری نماز ویدئو | یک روز شاد برای کودکان در حرم امام مهربانی‌ها ویدئو | حضور مسئولان حماس در شرم‌الشیخ مصر ویدئو| رنگ کودک درون | خاطرات ماندگار دوران کودکی بزرگسالان مشهدی ویدئو| ویرانی گسترده در نوار غزه قبل و بعد از حملات رژیم صهیونیستی کارتون | کاهش بیش از ۵۵ درصدی ارزش صادرات زعفران در ۷ سال گذشته ویدئو| پوست‌اندازی یک مار عظیم‌الجثه اینفوگرافی| هفت علت میل به شیرینی‌جات اینفوگرافی| چند توصیه تغذیه‌ای سالم برای کودکان کافه شهر | دل و دیوار؛ بازخوانی زندگی در قاب خانه‌ قدیمی ویدئو | رئیس سازمان بورس: ارزش بازار سرمایه باید ۴ برابر سطح کنونی باشد ویدئو| سوهانگر خانه‌ای کارت‌پستالی از دوران قاجار| همه‌چیز درباره خانه پلاک ۱+۱۲ کوچه پنجه مشهد ویدئو| استقبال از وزیر امور خارجه با آهنگ مرتضی در مراسم بزرگداشت حسین کلانی بازیکن پرسپولیس!
سرخط خبرها

ویدئو| دوستان جدید برای طوطی‌ها

محققان به گروهی از طوطی‌ها نحوه برقراری تماس ویدیویی با یکدیگر در مسنجر فیسبوک را آموزش دادند. طوطی‌ها نه تنها تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً متوجه حضور یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس هم می‌شدند.
  • کد خبر: ۱۶۰۲۱۹
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰

به گزارش شهرآرانیوز،طوطی‌ها با این تماس‌ها تجربیات مثبتی داشتند. آن‌ها از طریق این تماس‌های ویدیویی توانستند برخی کارها مانند صداهای جدید و حتی پرواز را از طوطی‌های دیگر یاد بگیرند. بنابراین طبق یافته‌ها، تماس‌های ویدیویی می‌تواند کیفیت زندگی طوطی‌های خانگی را بهبود بخشد.

به گفته دانشمندان، گونه‌های خاصی مانند کاسکو و طوطی‌کاکلی، تقریباً توانایی‌های شناختی مشابه کودکان دوره ابتدایی را دارند، اما آموزش استفاده از گوشی یا تبلت و نرم‌افزارهای آن‌ها به طوطی‌ها کار بسیار سخت و زمان‌بری بوده است. 

اینجا ببینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->